La vergonya de TV3

141 Comentaris

#116 bel, girona, 20/02/2014 - 22:01

Vergonya!!!!! Aquesta tele que pagem tots i ja veus...Quin horror de dona ( El sargento de Hierro2) jaja.Jo ja me pasat a 8 tv.

#115 Tanis, Bcn, 05/04/2012 - 14:14

TV3 no té 2500 treballadors ni 2500 periodistes!! Que la tele no es fa només amb periodistes!!! Explica bé les coses tu que has decidit fer justicia!!

#114 Tyr, Barcelona, 03/04/2012 - 12:58

En aquest cas estic d'acord amb en Xavier Rius. Els piquets es creuen que poden fer el que els hi dóna la gana i obligar a tancar als comerços. La que es queixa té pinta de treballar molt i segur que s'escaqueja cada mitja hora.

#113 Sergibcn, Barcelona, 31/03/2012 - 20:54

El dret a la vaga no es el que discuteix, aqui el que es discuteix es que un mitjà pagat pels ciutadans ens va deixar amb una informació minima. i el que s'observa es la prepotencia d'aquest mitjà envers les crítiques.

#113.1 Joan , barcelona, 31/03/2012 - 23:55

No, Sergi bcn. La cosa anava de gravació sense permís, prejudicis que allò era un piquet, ignorància de serveis MINIMS PACTATS I AVALATS per la Generalitat, nerviosisme de qui no logra fer posar nerviós als altres. No de que altres mitjans NO FAN VAGA i per tant poden informar més.

#112 ginesta, Barcelona, 31/03/2012 - 09:06

Manipulador i poca-vergonya que es fa dir periodista i que taca la professió. TOTHOM té dret de fer vaga i dret de treballar si vol, però en ambdós casos, com en la vida en general, Rius (i no li diré senyor perquè no m'ho sembla), s'ha de RESPECTAR (sap què vol dir?) i aq noia NO volia ser gravada.

#112.1 Gokuista, Poble Nou (Barcelona), 31/03/2012 - 12:08

Observi, senyor Ginesta, que en un principi el senyor (t'agradi o no, ho es) Rius no graba a la noia, sino que es dirigeix als seus companys. Es ella la que es posa pel mig. Es ella la que esta entorpint la tasca del periodista, i per tant es ella la maleducada. I a sobre, despres va i l'amenaça.

#112.2 -emilio, a, 31/03/2012 - 21:12

¿estaba rico el bocata que te dieron en tv3?