Publicitat
EL DIT A L'ULL · 14 de Maig de 2012. 13:13h.

Monarquia catalana o República espanyola?

Monarquia catalana o República espanyola?

Monarquia catalana o República espanyola?

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#3 pepito, Barcelona, 20/05/2012 - 23:58

Entre el Vall, la Trini ( la panocha) i el marit que està darrera a la dreta, quina colla de trepes! Han intentat grimpar per una colla de partits. El Vall mateix:: ERC, Independentistes d'Esquerra, Esquerra Independentista,Reagrupament Independentista, Solidaritat, I ERC ,

#1 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 14/05/2012 - 14:05

La empanada mental que llevan estos separatistas es tremenda. Distorsionan incluso la historia de los reyes de la corona Aragón, en cuyos títulos no figuró nunca el de rey de Catalunya sino conde de Barcelona, detrás de los títulos de rey (Aragón, Valencia, Mallorca, Sicilia, Nápoles, etc.)

#1.1 El rei de Catalunya, Cornellà, 14/05/2012 - 17:52

Els colons, que pesats que sou.... a part d'ignorants.

aneu a fer la mà!

d'aquí poc deixaeu de ser colons, i passareu a ser amics. Què més voleu?

Que si la història, que si Aragó... pesats!

#1.2 pepe, andorra, 14/05/2012 - 18:58

el totalitario pesado y ultra llamando pesados a los q intentan razonar con el. Es inutil, esta en su naturaleza de ignorante llamar ignorantes a los demas. Q la independencia no es la solucion lo veo en Andorra, mas se sacaria poniendo una guillotina en la plaza cataluña q no volviendo al medievo.

#1.3 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 14/05/2012 - 23:33

Colon Pepe no és ignorant. Colon Pepe és un bon colon. Un petonet colon Pepe.

#1.4 No som amics, Sabadell, 18/05/2012 - 17:40

Amb els espanyols no hi seré mai amic encara que ens independitzem, els hi tinc un odi que no me'l treure mentre visqui.....

#1.5 Jaumet, Malgrat de Mar, 13/12/2013 - 20:50

No s'ha de confondre rei amb sobirà. El duc de Luxemburg és sobirà. El comte de Barcelona és sobirà i per això trià aquest títol Joan de Borbó Battenberg. Els reis de Baviera, d'Hannover o de Saxònia no eren sobirans, especiament a partir de 1871.