Publicitat

El Diari d'Eivissa ha publicat un fotografia on apareix el diputat i líder de Democràcia Catalana, Joan Laporta, envoltat per una dotzena de noies. La instantània es va prendre al Cala Bassa Beach Club on el polític va coincidir amb les participants de l'última semifinal de l'Ibiza Model Awards, que desfilaven allà aquella nit després de diversos dies d'activitats a la platja.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#7 Farrero, Bcn, 02/08/2012 - 15:53

Jo també vull ser un vividor amb xampany francès i dones joves i netes.
Ep! Això sí.....la farra i les dones que les pagui un altre...o el poble q cony! Si cal m'embolico amb la senyera, canto ben alt Els Segadors i dic que tot plegat és un atac a Calunya! Q no pari la farra i q ruli el xampany

#5 Josep Pages Canaleta Cardedeu, CARDEDEU, 02/08/2012 - 11:19

Unaltra Ruiz Mateos nomes li agrada sortir als diaris com sigui ¿ Aixo es fer Politica ? ara me alegro de no perdre temps en ana a Votar No fa res per les persones sense feina al atur . Sen riu dels que pateixen molt no fa res per ajuda a Catalunya

#4 Vamos en la dirección correcta, o no?, 02/08/2012 - 07:28

Una parte de Catalunya eligió a este Sr. como diputat.

Miro la foto y pienso: Esta bendita tierra nuestra es el Massachusets del Mediterráneo y la Holanda del Sur.

No me equivoco, verdad?

#4.1 marta, Girona, 02/08/2012 - 12:42

Tambe una part de españoles varen votar en GIL i en Ruiz Mateos. A pertot hi ha gent.........de tota clase.

#4.2 Espartero, BCN, 02/08/2012 - 15:34

Que no os embauquen!!! jajajajajajaja.

Al loro!!!! jajajajaja

Seguro que sale reelegido, son así estos indepes, creen que su futuro pasa por el CHAMPAN FRANCÉS!!!

#4.3 Vamos en la dirección correcta, o no?, 02/08/2012 - 15:45

Agraeixo la contesta, Marta, però quan acabarem amb l'argument del "i tu més?", "els altres també ho fan",...???

Gil ja és mort, però Ruiz Mateos no tindria que veure mai més la llum del sol, com en Madoff.

#3 Arnau, BCN, 01/08/2012 - 15:45

Quin pallasso!!!

#1 sansquenoesdehostafrancs, Barcelona, 01/08/2012 - 10:02

Ben fet noi ! A més d'un li agradaria estar aquí amb tu. Jo mateix.

#1.1 marta, Girona, 01/08/2012 - 15:42

Potser els seus fills no pensen igual. Potser el voldrien veure mes sovint. Estaria be que "algú" del seu entorn li recordés que és va separar de la dona, no dels fills.

#1.3 Anna, Barcelona, 01/08/2012 - 18:14

Marta, és cert. El més trist és que va de paràs per la vida, quan la realitat és que passa dels fills olímpicament. Ser pare no és passar la pensió i ja està, ser pare és una altra cosa.

#1.5 Albert, Terrassa, 01/08/2012 - 19:21

marta qui ets tu per dir que han de fer els altres? Saps la situació de Laporta? Saps on son els seus fills i quan els veu? Quanta reprimida que pagaria per estar al lloc d'aquestes 12 models.

#1.7 Lluís, Sant Cugat del Vallès, 02/08/2012 - 10:02