Publicitat
Societat · 19 de Juliol de 2013. 11:53h.

Imams al Parlament

El responsable de la sectorial d'immigració de CDC, Àngel Colom, ha visitat avui el Parlament amb una quarantena d'imams, juntament amb el director d'immigració, Xavier Bosch, i Èric Bertran.

Publicitat
Publicitat

66 Comentaris

Publicitat
#23 Pep, Reus, 25/07/2013 - 16:17

El problema d´aquest colectiu es molt sencill NO es vol integrar No volen ser catalans NO volen que les dones treballin estan aquí per islamizar CAT. El problema es que el govern de CIU via Colom, ha donat tot el protagonisme als immans , no a la gent i fan els que els manen mes que al Marroc !!

#23.1 Joan, Barcelona, 26/07/2013 - 13:08

Les sucursals dels bancs jueus de Wall Street, Pep, els bancs que a tu t'agraden tant, els de les hipoteques-esclaves, les preferents-perpètues i els bons-escombreria, aquests sí que estan ben intregrats a Catalunya, oi, racistasionista dels collons?.

#23.2 Pep, Reus, 26/07/2013 - 18:45

Joan: em sembla que has begut una mica i se t´ha onubilitat el cervell..ja que confons peres amb pomes. Aquí ningú defen la banca ni res semblant el que ens preocupa es la submissió a unes creences religioses del segle XV , jo que sàpiga de jueus en veig poquets en canvi dels altres una fartaa!!

#23.3 Joan, Barcelona, 26/07/2013 - 19:55

Pep, ser borni és el teu problema, però les hipoteques, les preferents, els xiringuitos financers dels pilloscadors sionistes ens afecten a tots. Què et penses que són aquests que han tornat a provocar UNA ALTRA crisi mundial des del Solomon Brothers, el Lehman Brothers i el Goldman Sachs, muslis?.

#23.4 Pep, Reus, 27/07/2013 - 10:05

Joan..parlant la gent s´enten,sembla estem en aquest camí: la crisi mundial la ha creat el capitalisme exagerat siginificat per els futurs, opcions, derivats, vendes a pérdua i si no es corritgeix será el final del capitalisme. A CAT patim una entrada exagerada de gent que no vol ser catalana.

#23.5 Joan, Barcelona, 27/07/2013 - 14:27

Pep, els sionistes de Wall Sreet no els veus. Però ells estan molt més presents a la teva vida, i a la de tots, que no pas aquests magrebís del carrer. Els magrebís no han creat la darrera crisi mundial, ni l'anterior. Ni s'han inventat les hipoteques-escombreria que ens han portat a la misèria.

#22 Ramon, Cardona, 25/07/2013 - 13:22

Uf! Si ho veiés el Rei Jaume primer, què pensaria? Si ho vegués Rafael de Casanova, què pensaria? Si ho veiés el meu avi ( ), què pensaria?
Doncs que estem bojos!

#21 Pep, Reus, 24/07/2013 - 12:52

Aquest Colom s´ha begut l´enteniment !!, després de tanta "formació nacional" la foto demostra el nivell d´integració del colectiu islamista -0- Noi, erns has fotut en un bon problema i rodejats de salafistes que l´unic que volen es fotrens a la mar i quedar-se ells ! Quina trropa , estem ben perdus

#20 fastiguejat , BCN, 24/07/2013 - 08:01

Bon moment per aprofitar i enviar-los a la seva terra.
Tenim els neo liberals pperos, l'església catòlica intentant desesperadament continuar la seva tasca de sotmetiment i foscor, i a sobre els hi paguem mesquites i els permetem fer discursos involucionants, misogins, sectaris, violents.Prou !!*||

#19 Calimero, Barcelona, 22/07/2013 - 19:17

Los indepe no saben donde se están metiendo. Lo tienen claro si piensan que los moros vendrán a someterse a la inmersión linguistica a bailar sardanas, comer fuet y hace castellers... jaja Ya os veré añorando a españa cuando qatarluña sea oficialmente provincia de ultramar del reino de marruecos..

#19.1 Pere, Comarca Garraf, 22/07/2013 - 20:40

Muy bien.

#19.2 sí senyora, Muy bien, de conya, vaja, 23/07/2013 - 00:19

De moment fa 33 anys que som el cul de món dels CiUnistes-sionistes de Sió, tant jueus que fins i tot els hebreus autèntics se'ls pixen a la cara quan els van a demanar ajut per a fer el referèndum...

#19.3 Pere, Comarca Garraf, 23/07/2013 - 11:15

Per 19.2 sí senyora, Muy bien: Ajudant a qui ajudem, que vols? Que vols, que ens donguin suport? Ni de conya, vaja.

#19.4 no us baralleu, canalla, vull dir màfia, 23/07/2013 - 13:52

no ho entenc, Pere, tu no ets tant CiUnista com ells són sionistes?... on és el problema, doncs, perquè no us pogueu entendre corrupgents i lladres?