Publicitat
Societat · 4 de Gener de 2018. 10:18h.

Pintades a favor de Tabàrnia

En els darrers dies diverses pintades com les de la fotografia han aparegut als carrers reclamant la independència de Tabàrnia

Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#3 Rodejet, Barcelona, 04/01/2018 - 18:59

Hem passat de la Cabana de l'Oncle Tom a la Taverna del Primo Albert.
L'extremisme espanyol està deixant la seva empremta inesborrable en el pensament de la Humanitat.

#3.1 Rivas, Hospi, 04/01/2018 - 20:54

Només parles d'Espanya, com aquell que només parla d'una ex xicota però diu que ja no li agrada. Espanya ha deixat en tu una petjada inesborrable.

#3.2 Albert, BCNTabarnia, 04/01/2018 - 21:11

Tenim dret a decidir i voler sortir de la Catalunya profunda per decidir el nostre futur, es el mateix dret que reclameu vosaltres aixi que apa, a pendre una mica de la vostre medicina, aixo ja no hi ha qui ho pari. a Tabarnia tornaran les empreses, segur que tambe tornaran els turistes podreu venir tambe vosaltres a visitarnos. sou benvinguts

#3.3 Rodejet, Barcelona, 05/01/2018 - 11:22

Albert, dubto que a Catalunya es pugui trobar gent més provinciana, tancada, " ultramontana" que antics espanyols de Catalunya com tu, ara autoanomenats tavernaris.
Heu passat de cavernaris a tavernaris, aneu millorant, ha ha ha.

#3.4 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 07/01/2018 - 18:38

Rodejet, dubto que a Catalunya es pugui trobar gent més provinciana, tancada, " ultramontana" que antics catalans de Catalunya com tu, ara autoanomenats ruralis.
Heu passat de catalans a ruralis, aneu millorant, ha ha ha.

#3.5 Isabel, Bdn, 09/01/2018 - 03:38

A la taberna es beu en got, dalt d’un tractor es beu del porró.

#1 Tabarnés puro, Barcino, 04/01/2018 - 12:55

Freedom for Tabarnia!!!
+~
~+
Esto no hay quien lo pare!! :)

#1.1 Rodejet, Barcelona, 04/01/2018 - 18:59

Crec que més que tabarnesos sou tavernaris.

#1.2 Albert, BCNTabarnia, 04/01/2018 - 21:06

El mon ens mira!! No hi ha futur de Tabarnia dins de Tractorluña, han aconseguit trencar la convivencia els fanatics, es moment doncs de trencar de veritat amb fronteres, volem ser part de Espanya de pre dret, si Tractorluña vol pirar perfecte, pero sense el motor que els hi dona subvencions, perque aixo va de democracia!

#1.3 Rodejet, Barcelona, 05/01/2018 - 11:23

Albert,sou tant originals que fins i tot el vostre ridícul, tavernaris, és molt original.

#1.4 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 07/01/2018 - 18:38

Rodejet ,sou tant originals que fins i tot el vostre ridícul, ruralis, és molt original